عوامل اثر گذار بر توسعه شایستگی های برند شخصی در شرکت های صنعتی شهر تهران درسال ۱۳۹۵


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل اثر گذار بر توسعه شایستگی های برند شخصی در شرکت های صنعتی شهر تهران درسال ۱۳۹۵ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل اثر گذار بر توسعه شایستگی های برند شخصی در شرکت های صنعتی شهر تهران درسال ۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل اثر گذار بر توسعه شایستگی های برند شخصی در شرکت های صنعتی شهر تهران درسال ۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل اثر گذار بر توسعه شایستگی های برند شخصی در شرکت های صنعتی شهر تهران درسال ۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل اثر گذار بر توسعه برند شخصی در شرکتهای صنعتی شهر تهران در سال ۱۳۹۵ بود، روش انجام تحقیق پیمایشی از نوع همبستگی است، روش×توصیفی×و×از×شاخه×همبستگی است، جامعه×آماری×این×تحقیق×۱۱۸×نفر×از×افراد×حایز برند×شخصی×در×صنایع×شهر تهران بود که از این تعداد ۹۲ نفر با فرمول کرجسی و مورگان با روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند، ابزار جمع آوری دادهها پرسش نامه محقق ساخته بود که روایی آن با استفاده از اعتبار صوری و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه تایید شد. نتایج آزمون فرضیه های تحقیق نشان داد بین بین مولفههای×فرهنگی(ارزشها و باورها، الگوهای انگیزشی، سبک زندگی)، مولفههای×اجتماعی(سطوح خانوادگی، هنجارهای اجتماعی) و مولفههای× تخصصی(منابع قدرت، توانمندسازی مبتنی بر یادگیری، الگوهای ارتباطی)×و×توسعه×برند×شخصی×رابطهی معناداری وجود×دارد و ۶۹ درصد از تغییرات متغیر توسعه×برند×شخصی از طریق این متغیر تبیین شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.