شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
مسیولیت اجتماعی شرکت مفهومی است که موج جدیدی را در اقتصاد جهانی به وجود آورده است. مسیولیت اجتماعی در حال تبدیل شدن به یک مفهوم مهم کسب وکار است. در محیطی که به سرعت به سمت جهانی شدن پیش می رود،امروزه سازمان ها علاوه بر فشارهای ملی، تحت فشارهای جهانی توسط بازارها و موسسات مختلف قرار دارند تا در این حوزه فعالیت نمایند. اهداف این مطالعه شناسایی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون بر اساس مدل Topsis می باشد تا بتواند از این طریق موجب نهادینه سازی مسیولیت اجتماعی شرکتی و شناسایی چالش های مسیولیت اجتماعی شرکتی در صنعت نفت و پتروشیمی و الویت بندی شاخص های مسیولیت اجتماعی در این زمینه گردد. در این تحقیق با توجه به داده هایی که گردآوری خواهند شد، به تجزیه و تحلیل آنها از طریق آماره های های تحقیق و انجام آمار استنباطی به تحلیل استنباطی شامل مربوطه پرداخته شد. در این راستا برای پاسخ به فرضیه ای و تست نرمالیتی تی تک نمونه K-S ، و سایر موارد لازم برحسب ضرورت پرداخته شد و نهایتا به منظور رتبه بندی از تکنیک تاپسیس استفاده گردید. جامعه آماری این پژوهش مدیران شرکت پتروشیمی مارون می باشد و روش نمونه گیری در این تحقیق، تصادفی ساده است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش شامل دو پرسشنامه محقق ساخته می باشد؛ پرسشنامه اول به منظور شناسایی شاخص های اصلی در جامعه آماری مورد مطالعه، حاوی ۳۰ سوال و با مقیاس لیکرتی می باشد. پرسشنامه دوم نیز جهت بررسی تاثیر هریک از عوامل نسبت به شاخصهای تعیین شده و به منظور رتبه بندی شاخص های شناسایی شده طراحی و تدوین شده است. نتایج نشان داد که پنج عامل بهبود مکرر کیفیت محصولات، تصویب راهبردهای بلندمدت توسط مدیریت بالادستی، فعالیت بر اساس مقررات و قوانین محلی و ملی، هدف قرار دادنتوسعه پایدار و تولید )محصولات( با استانداردهای قانونی ۵۹ % از شاخص های مسیولیت اجتماعی در پتروشیمی مارون را پوشش می دهند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.