شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات با تاکیدبر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات با تاکیدبر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات با تاکیدبر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات با تاکیدبر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات با تاکیدبر مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) مطالعه موردی: شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب استان تهران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف شناسایی و ارزیابی راهکارهای موفقیت بر عملکرد وصول مطالبات در شرکت آب و فاضلا ب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران انجام شد. تحقیق پیش رو از دید هدف کاربردی است؛ و از نظر ماهیت و روش،پژوهشی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی به شمار میرود؛ برای جمع آوری دادههای مولفه های تحقیق از پرسش نامه های استاندارد و محقق ساخته بهره جسته شد. روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت تصادفی ساده میباشد. جامعه ی آماری تحقیق، مشترکین شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران میباشد ، با توجه به نامعلوم بودن جامعه آماری، حجم نمونه به روش نمونه گیری از جامعه نامحدود به دست آمد که این مقدار با استفاده ازفرمول کوکران تعداد ۳۸۵ نفر برآورد گردید. روایی ابزار سنجش با استفاده از روایی سازه و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ تایید شد. با توجه به نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل دادهها توسط نرم افزار SPSS24 و Smart P.L.S ،عوامل رضایتمندی مشتری، رابطه بلندمدت با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان راهکارهای موفقیت وصول مطالبات شناسایی شد. نتایج آزمون فریدمن نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری، رابطه با مشتریان و رضایتمندی مشتری به ترتیب اولویتهای اول تا سوم را داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.