شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی رفتار مشتریان حقیقی بانک در راستای هوشمندی کسب وکار با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

با توجه به استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات در ذخیره ی داده، فرصتی برای بانکها ایجاد شده است تااز طریق ابزارهای هوشمندی کسبوکار و با صرف زمان و هزینه کمتر به شناسایی مشتریان هدف بپردازند. بر این مبنا تصمیمات مفید و دانش محوری در ارتباط با مشتری داشته باشند. بانکها میتوانند با هدف قرار دادن مشتریانی که بر اساس نیاز و رفتارشان به طور یقین سودآور خواهند بود، فرصتها را شناسایی کرده و در توسعه استراتژیهای بازاریابی استفاده کنند. سیستمهای هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری نقش کلیدی در دستیابی به مزیت رقابتی در سازمان دارند. یادگیری ماشین یکی از شاخههای تحقیقاتی هوش مصنوعی است که در هوشمندی کسبو کار کاربرد دارد. در سامانه هوش تجاری، موتور داده کاوی نیاز است که با استفاده از تکنیکهای دسته بندی، ارزیابی، پیشبینی، گروهبندی بر اساس وابستگیها، خوشه بندی و توصیف وضعیت فعلی، پاسخگوی نیازهای بانک باشد. بنابراین با استفاده از این تکنیکها، بهترین خدمت به بهترین شکل در اختیار مناسبترین فرد قرار میگیرد. این موارد با تحلیل و دستهبندی مشتریان سازمان قابل دستیابی است. در این تحقیق از شبکه عصبی SOM برای خوشه بندی مشتریان حقیقی بانک ملت به ۴ دسته بر اساس متغیرهای طول ارتباط با سازمان، میانگین موجودی و تعداد تراکنش استفاده شده است. پس از خوشه بندی مشتریان، به بررسی ویژگیهای هر خوشه پرداخته شده تا پیشنهادهای متناسب به مشتریان ارایه شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.