تبیین مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برند سازی شهری از منظر مهمان نوازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تبیین مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برند سازی شهری از منظر مهمان نوازی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تبیین مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برند سازی شهری از منظر مهمان نوازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برند سازی شهری از منظر مهمان نوازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تبیین مدلی به منظور شناسایی عوامل موثر بر برند سازی شهری از منظر مهمان نوازی :
تعداد صفحات :۲۱
چکیده مقاله:
آنچه ارزش و قیمت مکانها را بالا می برد علاوه بر معماری برتر آنها، برند سازی می باشد. کشور ایران به دلیل طبیعت چشم گیر و پیشینه تاریخی در بین ده کشور اول دنیا از حیث جاذبه های گردشگری است اما متاسفانه از نظر درآمد در این حوزه رتبه ۶۸ دنیا را دارا می باشد. صنعت توریسم تنها ۳ درصد از تولید ناخالص ایران را تشکیل می دهد. موارد فوق گویای این امر است که بازاریابی و برندسازی برای شهرهای کشور از جمله تهران به نحو شایسته ای انجام نشده است. کشورهای مختلف دنیا به این نتیجه رسیده اند که برندسازی برای شهرها عمدتا به منظور ایجاد ارزش افزوده اقتصادی بسیار ضروری می باشد. این تحقیق به دنبال ارایه الگویی جهت برندسازی شهری از منظر جهانگردی و مهمان نوازی است. بدین منظور فاکتورهایی که بر برند سازی شهری از منظر جهانگردی تاثیرگذار هستند را شناسایی نموده و مدلی را به منظور تبیین برندسازی پیشنهاد می نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.