تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین ارتباط میان واکنش های عاطفی و تمایلات رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک انصار :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی و تبیین ارتباط میان واکنشهای عاطفی مشتریان )شامل رضایت و تعهد عاطفی( بر تمایلات رفتاری آنان در صنعت بانکداری، به بررسی تاثیر عوامل ناملموس موثر بر واکنشهای عاطفی مشتریان اعم از کیفیت خدمات، تصویرذهنی، پیوندهای اجتماعی، اعتماد، تطابق ارزشها بر رضایت، تعهد عاطفی مشتریان و تمایلات رفتاری آنان پرداخته است. جامعه آماری پژوهش، مشتریان بانک خصوصی انصار با حجم نمونه ۴۰۰ نفر را شامل میگردد که دادههای پژوهش از طریق پرسشنامه با مقیاس لیکرت گردآوری شد. در این پژوهش از روش معادلات ساختاری )تحلیل عاملی تاییدی( با کاربرد نرم افزار AMOS استفاده گردید. نتایج پژوهش بیانگر تاثیرات مثبت و معنادار؛ ۱( کیفیت خدمات و تطابق ارزشها بر رضایت مشتریان، ۲( اعتماد، پیوندهای اجتماعی و رضایت بر تعهد عاطفی مشتریان؛ و ۳) تاثیرات رضایت و تعهد عاطفی بر تمایلات رفتاری آنان بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.