تاثیر عوامل شخصیتی بر خرید آنی در فروشگاه های الکترونیک شهرکرمانشاه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر عوامل شخصیتی بر خرید آنی در فروشگاه های الکترونیک شهرکرمانشاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر عوامل شخصیتی بر خرید آنی در فروشگاه های الکترونیک شهرکرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر عوامل شخصیتی بر خرید آنی در فروشگاه های الکترونیک شهرکرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر عوامل شخصیتی بر خرید آنی در فروشگاه های الکترونیک شهرکرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

خرید ناگهانی رفتارهای احساسی کم تلاشی هستند که هنوز شباهت ها و تفاوت های موجود در ریشه اجتماعی روانشناختی آنها تحت کشف و بررسی است به محض افزایش درآمد و توان خرید، خرید ناگهانی افزایش یافته و به صورت یک پدیده غالب در رفتار مصرف کننده نمایان میشود. هرچقدر خرید گران تر باشد درگیری ذهنی بالایی را برای مشتری به وجود می آورد وکمتر منجر به خرید ناگهانی می شود.هدف این مقاله این است که بررسی کند آیا عوامل شخصیتی نیز میتواند بر خرید آنی تاثیر داشته.پژوهش کیفی حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر منطق اجرا قیاسی و از نظر نحوه اجرا توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش مشتریان فروشگاههای عرضه کننده – تلفن همراه، لپتاپ، تبلت و… شهر کرمانشاه درسال ۱۳۹۴ میباشند که با توجه به جدول مورگان بین ۳۸۴ نفر به روش نمونهگیری تصادفی ساده پرسشنامه محقق ساختهای با پایایی۰/۸۴۷ توزیع شد داده ها بانرم افزار ۸۱۸ AMOS و SPSS تجزیه و تحلیل شده اند. در نهایت تاثیر معنادار و مثبت عوامل شخصیتی )دسترسی سریع به منبع مالی ، دارایی وثروت مالی،زمان کافی ،تاثیرگروه مرجع( باتوجه به نتایج پژوهش تاثیر عوامل شخصیتی بر روی رفتار خرید آنی تایید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.