تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر قصد خرید مجدد با تاکید بر نقش میانجی تمایل به اشتراک اطلاعات در بین خریداران چای خشک :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

خرید مجدد مشتریان امروزه به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه مدیران قرار گرفته به گونهای که مدیریت ارتباط بامشتریان بر همین مفهوم بنا شده است. در این مقاله به دنبال این هستیم که اثر ارزش ادراکی مشتری بر قصد خرید مجدد او را از طریق مطالعه میدانی آزمون کنیم و سهم متغیر تمایل به اشتراک اطلاعات را نیز در این تاثیر سنجش نماییم و به دنبال این سه سوال هستیم که: آیا میتوان از طریق ارزش ادراکی مشتری، میزان تمایل به خرید مجدد را تبیین و پیش بینی کنیم آیا تمایل به تسهیم اطلاعات سهمی در تاثیر ارزش ادراکی مشتری بر میزان تمایل به خرید مجدد دارد آیا در تاثیر ارزش ادراکی مشتری بر میزان تمایل به خرید مجدد، دسته بندی نوع چای خشک )خارجی بودن یا ایرانی بودن( منجر به افزایش یا کاهش شدت تاثیر خواهد بود تحقیق حاضر ازنظر هدف کاربردی است به این دلیل که نتایج حاصل از پژوهش به بهبود قصد خرید مشتریان منجر میشود. همچنین تحقیق حاضر ازنظر روش توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش کلیه مصرف کنندگان )خریداران( چای خشک شهر اصفهان میباشد که نمونه موردنظر از نمونه گیری تصادفی ساده و داده های پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه بین مشتریان چندین فروشگاه زنجیرهای شهر اصفهان، جمع آوری شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از معادلات ساختاری استفاده شد که نهایتا این نتایج بدست آمد که ارزش ادراک شده توسط مشتری بر تمایل به خرید مجدد و تمایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات تاثیر مثبت و معنیدار داشته ولی تمایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات بر تمایل به خرید مجدد تاثیری ندارد. همچنین تمایل به اشتراک گذاشتن اطلاعات در تاثیر ارزش ادراک شده مشتری بر تمایل به خرید مجدد نقش میانجی داشته ولی نوع چای مصرفی در این رابطه نمیتواند به عنوان تعدیل گر ظاهر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.