برنامه ریزی مدیریت استراتژیک و ارایه راهکارهای بهبود جایگاه برند مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 برنامه ریزی مدیریت استراتژیک و ارایه راهکارهای بهبود جایگاه برند مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد برنامه ریزی مدیریت استراتژیک و ارایه راهکارهای بهبود جایگاه برند مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برنامه ریزی مدیریت استراتژیک و ارایه راهکارهای بهبود جایگاه برند مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن برنامه ریزی مدیریت استراتژیک و ارایه راهکارهای بهبود جایگاه برند مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

در دنیای امروز که شاهد تغییر و تحولات شگرف در زمینه های مختلف هستیم، محیط باتلاطم و عدم اطمینان بسیاری مواجه است و رقابت شدت زیادی پیدا کرده است. سیستم های سازمانی در راستای کسب موفقیت در میدان رقابت باید ازنوعی برنامه ریزی بهره گیرند که آینده نگر و محیط گرا باشد به طوری که ضمن شناسایی عوامل و تحولات محیطی، در یک افق زمانی بلندمدت تاثیر آنها را بر سازمان و نحوه تعامل سازمان با آنها را مشخص کند. این نوع برنامه ریزی درواقع همان برنامه ریزی استراتژیک است که با بررسی محیط خارج و داخل سازمان، فرصتها و تهدیدهای محیطی و قوتها و ضعف های داخلی را شناسایی می کند و با درنظر داشتن ماموریت سازمان، اهداف بلندمدت برای سازمان تنظیم می کند و برای دستیابی به این اهداف، از بین گزینه های استراتژیک اقدام به انتخاب استراتژی هایی می کند که با تکیه بر قوتها و رفع ضعفها، از فرصتهای پیش آمده به نحو شایسته استفاده کرده و از تهدیدها پرهیز می کند تا درصورت اجرای صحیح باعث موفقیت سازمان در میدان رقابت شود. تحقیق حاضر با انجام یک مطالعه موردی صدا و سیمای بوشهر بعنوان یک سازمان فرهنگی و استفاده ازروش پیمایش و مطالعات میدانی فرایند ارزیابی محیط داخل وخارج سازمان از طریق تحلیل SWOT بعنوان ابزار ارزیابی نقاط قوت وضعف در محیط داخلی سازمان وفرصت ها وتهدید ها در محیط خارجی سازمان، مورد تحلیل قرار گرفته است .که نتایج تحقیق حاضر نشان می دهد صدا و سیمای مرکز بوشهر از شرایط مطلوب درونی برخوردار نیست، ولی از فرصت محیطی مناسبی برای رشد و بالندگی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.