بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
تحقیق حاضر بررسی نقش سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی دانشجویان دختر آموزشکده های فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی میپردازد. سوال اساسی که محقق را بر آن داشت تا این تحقیق را انجام دهد این بود که: آیا سبک های مختلف تدریس بر ارتقاء و بهبود فرهنگ کارآفرینی در دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای تاثیر دارد . برای پاسخ این سوال، تاثیر شاخه های سنتی و نوین سبک های تدریس را بر فرهنگ کارآفرینی در دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای بررسی نموده و به مدلی رسیدیم که قابل تعمیم برای فرضیه ی اصلی پژوهش که همان سبک های تدریس اساتید بر فرهنگ کارآفرینی در دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه ای تاثیر معناداری دارد، می باشد. بر اساس این مدل به بررسی فرضیات تحقیق پرداخته شد. از آنجاییکه بهترین منبع موجود برای پاسخ به سوالات استفاده از کلیه دانشجویان دختر مشغول به تحصیل در دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان ارومیه بود ، لذا بر اساس روش نمونه گیری تصادفی از بین آنها نمونه آماری انتخاب گردید و در نهایت ۱۰۴ پرسشنامه جمع آوری گردید و داده های بدست آمده بوسیله ی نرم افزار SPSS و با مدل آزمون همبستگی (رگرسیون خطی ) تجزیه و تحلیل گردید و نتایج این آزمون بیانگر این بود که تمامی فرضیات تحقیق مورد تایید قرار گرفت، نتایج تحقیق نشان داد که با اینکه تمامی سبک های تدریس تاثیر بر فرهنگ کارآفرینی دارند ولی هرکدام با درجه تاثیر و الویت متفاوت اثر گذار هستند که در این میان روش تدریس آزمایشگاهی از سری سبک های تدریس فعال با ضریب تعیین ۰/۵۴۴ دارای بالاترین الویت بود. همچنین پایایی پرسشنامه که با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید ۰,۷ بدست آمد که پایایی بسیار بالایی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.