بررسی مواجهه و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مواجهه و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مواجهه و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مواجهه و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مواجهه و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

یکی از باارزش ترین دارایی های یک شرکت در جهت بهبود فرایند بازاریابی، برند و فعالیت های برندینگ آن است. این دارایی ناملموس و ابعاد آن نقش مهمی در ارتقاء نگرش ها و تصمیمات مصرف کنندگان بازی می کند. ازاین رو هدف از این پژوهش بررسی مواجهه با برند و تجربه برند و تاثیر آن بر یادآوری برند سامسونگ می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر متشکل از مشتریان گوشی های تلفن همراه سامسونگ در پاساژ علاءالدین تهران بوده و نمونه با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک، ۳۸۵ نفر تعیین و گزینش گردید. داده های مورد نیاز در این پژوهش از طریق پرسشنامه گردآوری شده، پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش آلفای کرونباخ تایید گردیده و روایی ابزار با روش محتوایی مورد تایید قرار گرفت. همچنین، داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار ایموس و رو مدل یابی معادلات ساختاری مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق حاکی از آن است که تجربه ناشی از مصرف برند بر چهار متغیر تصویر درک شده از برند توسط مصرف کننده، همخوانی برند با خودانگاره مصرف کننده، اعتماد به برند توسط مصرف کننده و رضایت او از برند تاثیر مثبت و معناداری دارد. اعتماد به برند نیز بر رضایت از برند و یادآوری برند تاثیر مثبت و معناداری دارد. به علاوه، تصویر درک شده از برند، هم خوانی برند با خودانگاره و رضایت از برند بر یادآوری برند توسط مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری دارد. نتایج، معناداری تاثیر مثبت مواجهه با برند بر همخوانی برند با خودانگاره مصرف کننده را نیز تایید کرد ولی در مورد تاثیر این متغیر بر تصویر درک شده از برند و اعتماد به برند توسط مصرف کننده نتیجه معناداری گزارش نشد. مبتنی بر نتایج به دست آمده می توان نتیجه گرفت که مواجهه با برند و تجربیات مصرفی برند دو عامل بنیادین و اساسی در جهت ارتقاء نگرش های مصرف کنندگان نسبت به برند و نهایتا یادآوری مداوم برند می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.