بررسی رابطه تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار (مورد مطالعه صنایع پخت مشهد)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار (مورد مطالعه صنایع پخت مشهد) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار (مورد مطالعه صنایع پخت مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار (مورد مطالعه صنایع پخت مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار (مورد مطالعه صنایع پخت مشهد) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر نوآوری بر کسب سهم بازار در شرکت صنایع پخت نان مشهد در سال ۱۳۹۶ انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق ، کلیه کارکنان و مدیران فروش شرکت صنایع پخت مشهد می باشد به تعداد ۱۴۰نفر می باشد. از میان آن ها با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۰۵ نفر به عنوان نمونه با روش نمونه گیری به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا توصیفی- همبستگی است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه می باشد. نوآوری سازمانی برگرفته از پرسش نامه جیمنز و همکاران (۲۰۰۸)که شامل ۲ بعد نوآوری در محصول نوآوری در فرایند و سهم بازار محقق ساخته و بر اساس ادبیات تحقیق و با توجه به مدل روستا و همکاران(۱۳۸۳) اندازه گیری شد. به منظور تعیین روایی پرسشنامه ها، پرسشنامه ها جهت اظهار نظر در اختیار اساتید محترم راهنما و مشاور و افراد خبره و مطلع در امر مسایل تحقیق قرار گرفته و روایی آن مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برابر با ۸۴۰/۰و ۰.۷۱۲ به دست آمد که می توان گفت ابزار از پایایی مناسب برخوردار است . در این پژوهش جهت تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردیده است. ابتدا جهت تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی نمونه مورد نظر از پارامتر های آمار توصیفی شامل جداول و نمودارهای فراوانی در قسمت آزمون فرضیات تحقیق، با استفاده از نرم افزار پی ال اس ابتدا از نرمال بودن داده ها اطمینان وسپس با استفاده از آزمون های آماری و معادلات ساختاری ، داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.نتایج تحقیق حاکی از تاثیر نوآوری و ابعاد آن بر کسب سهم بازار در شرکت صنایع پخت نان مشهد می باشد . بنابراین در حضور متغیرهای نوآوری و ابعاد آن احتمال کسب سهم بازار در شرکت صنایع پخت نان مشهد بیشتر می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.