بررسی تاثیرابعادتصویرذهنی مشتریان فروشگاه برارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا،رفاه درسطح شهریاسوج


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیرابعادتصویرذهنی مشتریان فروشگاه برارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا،رفاه درسطح شهریاسوج دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیرابعادتصویرذهنی مشتریان فروشگاه برارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا،رفاه درسطح شهریاسوج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرابعادتصویرذهنی مشتریان فروشگاه برارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا،رفاه درسطح شهریاسوج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیرابعادتصویرذهنی مشتریان فروشگاه برارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا،رفاه درسطح شهریاسوج :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

تصویر ذهنی فروشگاه پیش بینی کننده برای عملکرد اقتصادی خرده فروش می باشد و پیشرفت تکنولوژی و تغییر سلایق و ذایقه مشتریان، موجب پیدایش صحنه رقابت آنی و شدیدی در بازار و بالاخص در بین خرده فروش ها می شود یک فروشگاه زنجیره ای از چند فروشگاه خرده فروشی تحت مالکیت مشترک و متمرکز تشکیل شده است. مقاله حاظر با هدف بررسی تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاه بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای ( اتکا، رفاه )، در سطح شهر یاسوج انجام گرفته است. این تحقیق کاربردی بوده و از نظر جمع آوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی – پیمایشی می باشد . جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان فروشگاه زنجیره ای رفاه در سطح شهر یاسوج که حداقل دو سابقه خرید داشته اند می باشد . با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری بر اساس فرمول کوکران حجم نمونه ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شد. برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد . در این تحقیق برای بخش آمار استنباطی نیز از آزمون همبستگی و رگرسیون برای آزمون فرضیه ها، t دو نمونه ای و تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین پاسخگویی گروه های مستقل استفاده شده است، که در نهایت برای تجزیه و تحلیل و به کارگیری این آزمون ها از نرم افزار SPSS استفاده شد.این تحقیق شامل ۳ فرضیه می باشد ابعاد مربوط به تصویر ذهنی از فروشگاه و ابعاد ارزش خرده فروشی و ابعاد مربوط به ارزش خرده فروشی و وفاداری مشتری می باشد. نتایج تحقیق تاثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاه بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه های زنجیره ای (اتکا، رفاه)، در سطح شهر یاسوج را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.