بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
مطالعات متعدد نشان میدهد که هزینه به دست آوردن مشتری جدید پنج برابر حفظ مشتری موجود است و نیز اشاره شده است که یک درصد کاهش در رضایت مشتری باعث کاهش پنج درصد در بازگشت سرمایه سازمان میشود. یکی از گستردهترین مفاهیم مورد پذیرش در رفتار مصرفکننده ارتباط دهان به دهان یا ارتباطات توصیهای میباشد که نقش مهمی را در شکل دهی رفتار و نگرش مصرفکننده بازی میکند، ارتباط دهان به دهان در بازاریابی معمولا برای توصیف توصیهها و پیشنهادات مصرفکنندگان به یکدیگر استفاده میشود . سرعت و فقدان تعصبات تجاری به مارک محصول یا خدمت خاص، آن را به منبع اثربخش اطلاعاتی برای انتخابهای تجاری مصرفکنندگان تبدیل کرده است، بخصوص در مواردی که تجربه قبلی خرید محدود باشد. علیرغم اهمیت و نفوذ ارتباط دهان به دهان در انتخابهای تجاری مصرفکنندگان، درصد کمی از این ارتباط دهان به دهان توسط کوششهای ترفیعی شرکت تحریک و ترغیب میشود. در حالیکه محققان معتقدند تاثیر ارتباط دهان به دهان بر رفتار خرید مشتریان از منابع تحت کنترل آنها بیشتر میباشد. ارتباط دهان به دهان تاثیر بسزایی بر شکل دهی نگرشهای مصرفکنندگان در زمینه تصمیمگیری خرید و کاهش ریسک مرتبط با خرید دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.