بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک-شده (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک-شده (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک-شده (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک-شده (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک-شده (مطالعه موردی : مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر اعتماد مشتری به وب سایت بر اعتماد مشتری به محصول بر اساس ریسک ادراک شده از دیدگاه مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین می باشد. جامعه آماری این پژوهش، شامل تمامی مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در شهر تبریز در سال ۱۳۹۵ می باشد که تعداد آنها در مجموع ۳۸۵ نفر می باشد که به صورت روش نمونه-گیری تصادفی در دسترس انجام گرفته است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی-پیمایشی است. پایایی همه متغیر در دامنه قابل قبول قرار داشت که از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است که پایایی کل سوالات برابر با ۰.۹۲ است. برای جمع-آوری داده های لازم جهت آزمون فرضیه های تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. برای تحلیل توصیفی داده ها، از جداول نمودارها، شاخص های پراکندگی و برای تحلیل آمار توصیفی از آماره های میانگین-میانه- فراوانی، میانگین متغیرهای تحقیق و آزمون کولموگروف اسمیرنوف در بسته نرم افزاری SPSS و برای بررسی استنباطی فرضیه ها و روش مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزار Lisrel نسخه ۸.۸ استفاده شده است. یافته ها و نتایج تحقیق نشان می دهد که ریسک کیفیتی محصول بر اعتماد محصول دارای بیشترین ضریب مسیر برابر با ۰.۶ و ریسک قیمتی محصول بر اعتماد محصول دارای کمترین ضریب مسیر برابر با ۰.۴۲ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.