اولویت بندی ریسک ها براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی ریسک ها براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی ریسک ها براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی ریسک ها براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی ریسک ها براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارایه محصول جدید به بازار را، با اهمیت ساخته است. رشد سریع تکنولوژی، افزایش ریسک پذیری و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییرات روز افزون در نیازهای مشتریان، تیم های توسعه محصول جدید را با فشارهای روزافزونی مواجه ساخته است. به منظور موفقیت در انجام پروژه توسعه محصول جدید، ریسکهای موجود در این فرایند باید شناسایی شده و مورد بررسی قرار گیرند. لذا مطالعه حاضر با هدف اولویت بندی ریسک ها (مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی، یادگیری و رشد) بر اساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره انجام گرفته و مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان بوده است. مطالعه حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی و کاربردی است که در سه ماه اول سال ۱۳۹۵ انجام گرفت. در ابتدا از روش کتابخانه ای برای درک و فهم بهتر موضوع به منظور جمع آوری اطلاعات استفاده شد. همچنین با استفاده از مصاحبه با افراد خبره متغیرهای اصلی مطالعه مورد شناسایی قرار گرفتند. سپس پرسشنامه مقایسات زوجی با توجه به اهداف مطالعه تهیه شده و در اختیار ۷ نفر از خبرگان قرار داده شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه متخصصصین و نخبگان واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان بودند. جهت تایید روایی پرسشنامه از نظرات خبرگان و جهت پایایی، نرخ ناسازگاری محاسبه و مورد تایید قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل شبکه ای و نرم افزار Super Decision استفاده گردید. نتایج حاکی از آن بود که اولویت بندی ریسک ها به ترتیب عبارت بودند از: ریسک مشتری، ریسک مالی، ریسک فرایندهای داخلی و ریسک رشد و یادگیری. همچنین عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید نیز به ترتیب اولویت شامل: عامل تجارتی کردن، تیم توسعه محصول، بازاریابی و تکنولوژی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.