اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان دبیرستانی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان دبیرستانی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان دبیرستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی آموزش مهارت حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان دبیرستانی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای حل مسیله بر اضطراب دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان شهراسفراین بوده است. جامعه آماری این تحقیق دانش آموزانی است که در سال ۹۲-۹۳ مشغول تحصیل بوده اند. ۳۰ نفرازکسانی که نمره انهادر اضطراب صفت و حالت شدید یا نسبتا شدید هم داشتند بعنوان نمونه انتخاب و بطور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل جایگزین شدند. سپس گروه آزمایش تحت آموزش مهارتهای حل مسیله به مدت ۱۲ جلسه ی نود دقیقه ای (هفته ای یک جلسه) قرار گرفتند. اما گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکردند پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی و پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل است. برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ی اضطراب اشپیل برگر استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها،ازنرم افزارSPSSدردوسطح آمار توصیفی شامل (فراوانی، درصد، میانگین، نمودار و …) و از آمار استنباطی (آزمون t مستقل) برای آزمون فرضیه های پژوهشی استفاده شده است. نتایج نشان داد که: آموزش مهارت های حل مسیله باعث کاهش اضطراب صفت شده است اما در کاهش اضطراب حالت بی تاثیر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.