طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی شبکه حمل ونقل زمینی بین شهری با لحاظ نمودن رویکرد عدالت اجتماعی صدر :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

گسترش شبکه حمل ونقل یکی از مهمترین زمینه های سرمایه گذاریهای حمل ونقل در کشورهای در حال توسعه است، هرچند این برنامه ها بسیار هزینه برند و از طرفی بودجه های دولتها محدود هستند. سرمایه گذاریهای حمل ونقل ، غالبا۰ به منظور تحریک ر شد اقت صادی و حمایت از سایر اهداف ا ستراتژیک صورت میگیرند. به تجربه ثابت شده است که سرمایه گذاریهای حمل ونقلی غالبا۰ به گونهای توزیع میشوند که مناطقی که سطح رفاه بیشتری دارند سود بیشتری عاید شان می شود و این م سیله شکاف بین این مناطق را تشدید میکند. در نتیجه، موقعیت و نوع این سرمایه گذاریها بر چگونگی توزیع رفاه در جامعه موثر است. در بین تصمیم گیریهای مختلف حمل ونقل ی، اجرای پروژه های گسترش شبکه های راههای بین شهری، تاثیرگذاری فراوانی بر عدالت و توسعه پایدار دارد. بر اساس عدالت اجتماعی، نظام حقوقی و اقتصادی باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که هر کس به حق عقلانی خویش برسد. این مطالعه با معرفی نظریه عدالت صدر، مدلی برای طراحی شبکه عدالت محور بیان میکند. این مدل در گام بعدی بر روی داده های واقعی شبکه بین ا ستانی ایران پیاده سازی گشته و نتایج بد ست آمده با روش کلا سیک طراحی شبکه مقایسه شده اند. نتایج و خروجیهای مدل نشان میدهند که، نه تنها منافع جامعه (یعنی قابلیت د سترسی) بیشینه شده ا ست، سهم جمعیتی با قابلیت د سترسی کم و نسبتا۰ کم به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده ا ست زیرا که ا ساس این نظریه بر بیشینه سازی منافع اجتماعی و کاهش شکافزادی در جامعه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.