شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی شاخص های رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات اتوبوس رانی شهر قزوین :
تعداد صفحات :۲۹
چکیده مقاله:
کیفیت خدمات به عنوان مقایسه بین انتظارات مشتری و درک خدمات تعریف می شود. ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات اتوبوسرانی در جهت دهی به افزایش نرخ مالکیت اتومبیل بسیار مهم می باشد. به طور ویژه تحقیقات پیرامون ویژگی های کیفیت خدمات به دلیل تاثیر زیادی که بر رضایت مشتری دارند، مهم هستند. مطالعات قبلی بیانگر آن هستند که از نظر شهروندان شش شاخص زمان سفر، آسایش و راحتی، سیاست های مدیریت ترافیک، رفتار با مسافر، امنیت، اطلاع رسانی و ایمنی از سایر شاخص ها اهمیت بیشتری را دارا می باشند. در این مطالعه به بررسی شاخص های کیفیت خدمات در سیستم اتوبوس رانی شهرداری قزوین پرداخته شده است. به این ترتیب که به وسیله این شاخص ها، مهمترین فاکتورهای رضایت مشتریان از سیستم اتوبوس رانی شناسایی شدند. روش تحقیق بصورت تجربی بوده و مسافران مورد آمارگیری قرار گرفته و داده های مستخرج از پرسش نامه ها به منظور تحلیل و ساخت مدل وارد نرم افزارSmart PLSشدند. شایان ذکر است که در انتها مدلی برای تعیین میزان رضایت مشتریان با متغیر های ذکر شده (شاخص های کیفیت) بدست آمد که متغیر های ایمنی، امنیت، زمان سفر و آسایش و راحتی به ترتیب بیشترین وزن ها را داشتند. همچنین میزان رضایت مندی از این سیستم، ۶۵ درصد بدست آمد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.