بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر وضعیت روسازی و عملیات نگهداری بر تصادفات راه های برون شهری مطالعه موردی: راه های استان تهران :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

در این تحقیق، خرابی های سطحی روسازی و اثر مشخصات سطحی روسازی که شامل مقاومت لغزشی، شاخص ناهمواری روسازی (IRI)، نشست جای چرخ، خرابی های روسازی و همچنین میزان متوسط ترافیک عبوری روزانه در سال و خرابی سطحی مانند ترک ها، چاله ها و غیره در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راهها مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند. داده های خرابی ها با استفاده از روند تعیین شاخص های وضعیت روسازی به چند شاخص تبدیل می شوند و از طرف دیگر داده های ترافیکی با استفاده از روابط ترافیکی تبدیل به متوسط ترافیک روزانه در سال می شوند. چرا که داده های موجود بر اساس ترافیک روزانه است و نیازمند پردازش آن ها به صورت متوسط ترافیک روزانه در سال خواهد بود. علاوه بر این، داده های مربوط به تصادفات به تفکیک عوامل ایجاد کننده آن تقسیم بندی شده و عوامل مربوط به روسازی ها از آن جدا می شوند. متغیر دیگر عملیات نگهداری است که تاثیر آن بر روی تغییرات در تصادفات سنجیده خواهد شد. تجزیه و تحلیل داده های در قالب دیتابیس های ایجاد شده با استفاده از نرم افزارهای آماری به ویژه SPSS انجام می گیرد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که خرابی های روسازی و از بین آن ها شاخص IRI به میزان بالایی بر روی تصادفات موثر هستند و تاثیر عملیات نگهداری بر روی تصادفات به گونه ای بود که توانست در کل شبکه به میزان ۶۰ درصد کاهش را ایجاد نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.