بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در قرن بیستم اینترنت به زندگی روزمره انسانها پای نهاد. با گسترش روزافزون شبکه های دسترسی به اینترنت در اوایل قرن بیست و یکم، کاربردهای اجتماعی این ابزار نمایان شد و در اغلب فعالیتها تاثیر گذاشت. ازجمله میتوان به خرید کردن اشاره کرد. هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر جستجوی اینترنتی و خرید آنلاین کالاها بر روی تقاضای تولید سفر است. بدین منظور پرسشنامهای طراحی گردید و از ۵۱۰ شهروند شهر تهران و شهرهای حومه پرسشگری به عمل آمد. این پرسشگری شامل دو مرحله پرسشگری حضوری برای کاربران شهر تهران و پرسشگری اینترنتی برای شهروندان شهرهای حومه بود. درنهایت با استفاده از نرم افزار Spss24 مدلی از نوع لوجیت دوگانه پرداخت گردید. نتایج نشان میدهد که افرادی که تمایل به خرید اینترنتی داشتند ترجیح میدهند از تحویل کالای درب منزل بهره ببرند. این ویژگی تاثیر خود را در حمل کالا در سطح شهر بیان میکند. همچنین مشخص گردید افرادی که دارای پیشه تولید و فروش هستند از تمایل به خرید اینترنتی کمتری برخوردارند و ترجحای به سراغ خرید سنتی میروند. همچنین مشخص شد که درصورتیکه شخصی که دارای مدرک دانشگاهی باشد و از طریق اینترنت از وجود یک کالا آگاه و در همان محیط نسبت به ارزیابی آن اقدام کرده باشد، تمایل به انجام خرید در محیط اینترنت را نسبت به شیوه خرید سنتی خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.