تحلیل جایگاه تفکر انتقادی مثبت و منفی دانشجویان در کارگاه های معماری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تحلیل جایگاه تفکر انتقادی مثبت و منفی دانشجویان در کارگاه های معماری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تحلیل جایگاه تفکر انتقادی مثبت و منفی دانشجویان در کارگاه های معماری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل جایگاه تفکر انتقادی مثبت و منفی دانشجویان در کارگاه های معماری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تحلیل جایگاه تفکر انتقادی مثبت و منفی دانشجویان در کارگاه های معماری :
تعداد صفحات :۲۶
چکیده مقاله:
در دنیای پیچیده ای که زندگی می کنیم گسترش مهارتهای تفکر انتقادی ضروری خواهد بود و این امر در زندگی شغلی و شخصی حایز اهمیت است. در همین راستا طراحان حرفه ای می بایست با بهره گیری از تفکر انتقادی، پروژه ها را برای مشتریان خود به انجام برسانند، در حرفه خود پیشرفت کنند و تصمیمات شخصی را برپایه تفکر انتقادی اتخاذ نمایند. تفکر انتقادی بر تصمیماتی که طی روند پروژه اتخاذ می شوند و بر عملکرد طراحی، همچنین تصمیمات شخصی تاثیرگذار می باشند. تفکر انتقادی بسیاری از وظایفی را تحت تاثیر قرار می دهد که در فرآیند طراحی دخیل هستند. در این پژوهش سعی بر آن است تا با استفاده از روش تحلیل کیفی؛ با پرداختن به جنبه های مختلف تفکر و تفکر انتقادی و اشاره به نظریه پردازان این عرصه؛ تفکر انتقادی را در کارگاه معماری بررسی نماییم و جنبه های مثبت و منفی بکارگیری تفکر انتقادی در پیشرفت و تسریع نتیجه کار دانشجویان را بررسی نماییم. برای حصول این نتیجه ۲۰ نفر از دانشجویان گروه معماری را در آتلیه معماری با اعمال تفکر انتقادی مثبت و تفکر انتقادی منفی در روند طراحی؛ مورد آزمایش قرار گرفتند که ازثمرات تفکر انتقادی مثبت؛ استقلال ذهنی وکنجکاوی ذهنی و ازثمرات تفکر انتقادی منفی؛ تعهد به ارایه دلایل و جرات مندی می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.