بررسی رابطه بین روشهای تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزان یادگیری: موردمطالعه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین روشهای تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزان یادگیری: موردمطالعه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین روشهای تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزان یادگیری: موردمطالعه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین روشهای تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزان یادگیری: موردمطالعه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین روشهای تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزان یادگیری: موردمطالعه دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی مقایسه ای تاثیر روش های تدریس جستجوگرایانه و سخنرانی بر میزانیادگیری دانش آموزان دوره اول متوسطه در درس علوم تجربی است. روش پژوهش نیمه تجربی و ازنوع آزمایش و گواه بوده است . جامعه آماری پژوهش شامل مدارس دوره اول متوسطه شهرستان قوچاندر استان خراسان رضوی است با روش نمونه گیری خوشه ای یکی از این مدارس (مهر ودانش قوچان)به عنوان نمونه انتخاب شد. به منظور اجرای طرح در گروه آزمایش روش تدریس جستجوگرایانه و درگروه گواه روش تدریس سخنرانی بکار گرفته شد . پس از پایان تدریس در هر دو روش جهتارزشیابی از میزان یادگیری مطالب درسی از آزمون ۴ گزینه ای ۲۴ سوالی استفاده شد. روایی اینآزمونها مورد تایید ۱۰ نفر از اساتید گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ نفر از معلمان باتجربهدوره اول متوسطه قرار گرفت. جهت بررسی پایایی از آلفای کرونباخ استفاده شد. برای تجزیه و تحلیلداده ها از نرم افزار تحلیل آماری EViews استفاده شده است. نتایج نشان داد که در جلسه ی اول بینمیزان یادگیری دو گروه تفاوت معناداری مشاهده نشده است. ولی در جلسات دوم و سوم تفاوتمعناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.