اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی راهبردهای خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی دانش آموزان دختر :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش خودتنظیمی شناختی و فراشناختی بر خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دخترصورت گرفته است. روش پژوهش نیمه آزمایشی با گروه کنترل و آزمایش بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دختران متوسطه دومشهرستان اسلام شهر تشکیل دادند که از آن بین تعداد ۳۰ نفر (۱۵ نفر گروه آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل) با روش نمونه گیری خوشه ایچند مرحله ای به عنوان گروه نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه خودکارآمدی شرر و آدامز (۱۹۸۰) و نیز معدل ترم قبل وترم جدید آنها بود. نتایج با استفاده از تحلیل کوواریانس تحلیل گردید. نتایج نشان داد که خودتنظیمی شناختی و فراشناختی منجر بهافزایش خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.