بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ( مورد مطالعه: مشتریان بانک ملت در استان تهران ) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

امروزه در سرتاسر جهان بانک ها می کوشند فن آوری های جدید و روزآمد را به منظور جذب هرچه بیشتر مشتریان به کار گیرند. بانکداری مبتنی بر موبایل یکی از جدیدترین دستاوردهای عرصه فن آوری در صنعت بانکداری به شمار می رود باقی ماندن در فضای رقابتی، کاهش هزینه، امکان فعالیت های ارتباطی گسترده تر، صرفه جویی در زمان و هزینه، امکان دسترسی آسان تر و در عین حال سرعت بالاتر ارایه خدمات را می توان مزایایی دانست که بانکداری مبتنی بر موبایل برای مشتریان بانک ها به ارمغان آورده است. از این رو هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر عوامل فردی، وظیفه ای و اجتماعی بر اعتماد استفاده از همراه بانک ملت در سطح استان تهران با استفاده از مدل ملاکویاس و هوانگ (۲۰۱۶) می باشد پژوهش حاضر توصیفی پیمایشی و از لحاظ هدف کاربردی و روش نمونه گیری از نوع غیر احتمالی در دسترس می باشد دوره تحقیق شش ماه اول سال ۱۳۹۶ و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید. فرضیات با استفاده از روش حداقل مربعات جزیی و با استفاده از نرم افزار Smart PLS و همچنین آزمون کروسکال والیس مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که نوآوری شخصی، نفوذ اجتماعی و ویژگی های وظیفه ای بر اعتماد مشتریان به همراه بانک ملت تاثیر مثبت دارد. و ریسک درک شده بر اعتماد مشتریان به همراه بانک ملت تاثیر منفی دارد. همچنین برای متغیرهای سن، جنسیت و تحصیلات در گروه های مختلف در اعتماد به همراه بانک ملت تفاوت معناداری وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.