نقش استراتژیهای منابع انسانی در ارتقاء خدمات و محصولات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش استراتژیهای منابع انسانی در ارتقاء خدمات و محصولات دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش استراتژیهای منابع انسانی در ارتقاء خدمات و محصولات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش استراتژیهای منابع انسانی در ارتقاء خدمات و محصولات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش استراتژیهای منابع انسانی در ارتقاء خدمات و محصولات :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

گامهای سریع و پیچیده جهانی سازی، چالشهای وسیعی را برای مدیران منابع انسانی ایجاد کرده است. استراتژی های منابع انسانی در طول سه دهه گذشته بطور چشم گیری در حال تغییر و رشد بوده است. این استراتژی ها نمایانگر جهت حرکت بخش منابع انسانی در بلندمدت می باشد و سازمان را قادر می سازد که در مدیریت افراد با توجه به محیط متغیر به صورت کارآمد باقی بماند. در بررسی استراتژی های منابع انسانی سه عنصر مرتبط به هم یعنی تغییر، پیوستگی و مفهوم مورد توجه قرار می گیرد. در عنصر تغییر می توان استراتژی های منابع انسانی را به چند دوره عمده طبقه بندی کرد: استراتژی های کاربردی، استراتژی های شایستگی و استراتژی های نتایج. در عنصر پیوستگی، چالش های بی انتهای منابع انسانی مورد توجه قرار می گیرند. در عنصر مفهوم، اقتصاد، تکنولوژی، جهانی شدن و تغییر نیروی کاری بخش هایی از مفهومی هستند که منابع انسانی در آنها نقش ایفاء می کند و بعد از بررسی این عنصر است که می توان استراتژی های منابع انسانی در آینده را مورد بررسی قرار داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.