تحلیل و بررسی تطبیقی فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران با شرایط بهینه


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و بررسی تطبیقی فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران با شرایط بهینه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و بررسی تطبیقی فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران با شرایط بهینه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و بررسی تطبیقی فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران با شرایط بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و بررسی تطبیقی فضاهای آموزشی منطقه ۵ تهران با شرایط بهینه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

باتوجه به بحث عرضه و تقاضا در سال های اخیر در ایران باعث شده تا توجه به کیفیت به خصوص در کاربری های آموزشی که در این زمینه بیشتر دچار مشکل شده است کمتر شود. درهمین راستا در این مقاله تلاش شده تا به ارزیابی مکان گزینی کاربری های آموزشی و همچنین تحیل مقر و موقعیت فضاهای آموزشی از جهات مختلف بپردازد. زیرا بررسی این مقوله سبب ارتقا سطح کیفیت آموزشی جامعه و در نتیجه افزایش سطح رفاه اجتماعی و توسعه و آبادی هرچه بیشتر می شود. هدف این مقاله ارزیابی کیفی این کاربری ها و بررسی میزان انطباق آن ها با ماتریس های سازگاری مطلوبیت ظرفیت و وابستگی و همچنین آیین نامه ی بهداشت محیط مدارس می باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش روش توصیفی- تحلیلی و با استفاده از استقرا و قیاس است. نمونه های بررسی شده در این تحقیق مدارس ابتدایی باقرالعلوم و فرزانگان پویا می باشند که در منطقه ۵ آموزش و پرورش تهران قرار گرفته اند. نتایج حاصل حکایت از ۰۶ درصد سازگاری کامل در ماتریس سازگاری۸۱.۲۵ درصد مطلوبیت کامل در ماتریس مطلوبیت، ۵۶ درصد کاملا متناسب در ماتریس ظرفیت، ۶۲/۵ درصد کاملا مناسب در ماتریس وابستگی و ۹۰.۶۲ درصد مطابقت کامل با آیین نامه ی بهداشت محیط مدارس وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.