بررسی رفتار مشتریان و عوامل موثر در فروش آنلاین


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار مشتریان و عوامل موثر در فروش آنلاین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار مشتریان و عوامل موثر در فروش آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار مشتریان و عوامل موثر در فروش آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار مشتریان و عوامل موثر در فروش آنلاین :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه با توجه به رشد فناوری های تجارت الکترونیک تعداد فروشگاه های اینترنتی بصورت تصاعدی افزایش یافته و این موضوع چالش های جدیدی در کسب و کار ایجاد نموده است. محیط تجارت الکترونیک مبتنی بر اینترنت، مشتریان را قادر به جستجوی اطلاعات، خرید کالا و دریافت خدمات از طریق اینترنتی می سازد. تحویل کالا از طریق پست می باشد و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا احساس کند. سرآغاز روابط موثر با مشتریان بالقوه طراحی وب سایت هایی است که قادر به خرده فروشی می باشد. محیط تجارت الکترونیکی، باعث می شود مشتریان بر ظواهری مثل تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات ویدویی از کالا، خرید می کنند نه بر تجریه واقعی از کالا. خرید از فروشگاه های اینترنتی مثل خرید از روی کاتالوگ ها می باشد. زیرا در هر دو، تحویل کالا از طریق پست می باشد و قبل از خرید کالا نمی تواند آن را لمس و یا احساس کند. قبول تجارت الکترونیکی و خرید اینترنتی تا حد زیادی به ارتباط مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.