نقش مدیریت بازاریابی در هتلها جهت توسعه صنعت گردشگری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش مدیریت بازاریابی در هتلها جهت توسعه صنعت گردشگری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش مدیریت بازاریابی در هتلها جهت توسعه صنعت گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش مدیریت بازاریابی در هتلها جهت توسعه صنعت گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش مدیریت بازاریابی در هتلها جهت توسعه صنعت گردشگری :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

امروزه صنعت گردشگری در اقتصاد کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. یکی از مباحث اصلی این صنعت، هتل وهتلداری است. بهمنظور جذب گردشگر داخلی و خارجی توجه به بازاریابی در هتلها از جمله الزاماتی است که باید در بازار رقابتی امروز مورد توجه قرار بگیرد. در این رابطه نقش بازاریابی و اثر آن بر گردشگران داخلی و خارجی را نباید نادیده گرفت. هدف اصلی این مقاله، مطالعه نقش بازاریابی هتلها در توسعه گردشگری به روش توصیفی و از طریق گردآوری اطلاعات با استفاده از منابع مختلف کتاب، مقاله و منابع اینترنتی میباشد. نتایج مطالعات نشان میدهد که با استفاده از مدلهای گذشته کسب و کار نمیتوان در صنعت هتلداری امروزی رقابت کرد و جذب بیشتر گردشگر داخلی و خارجی نیازمند توجه بیشتر به مسایل بازاریابی و آمیخته بازاریابی است. همچنین شناسایی نیاز گردشگران در این راستا بسیار حایز اهمیت است؛ چرا که بدون توجه به نیاز مشتریان بهطور قطع بهرهبرداری مناسب از خدمات هتل حاصل نخواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.