عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

امروزه گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی تمامی جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار داده است .شرکت ها از یک سو برای عرضه محصولات خود به راه اندازی فروشگاه های شبکه های اجتماعی مثل فروشگاه های اینستاگرام،کانال های فروش تلگرام و فیسبوک به عنوان کانال های جدید توزیع و ارتباط با مشتریان پرداخته اند و از سوی دیگر مشتریان با اعتماد و استقبال از این فروشگاه ها اقدام به خرید می کنند.مساله اصلی این تحقیق بررسی عوامل اثر گذار بر اعتماد خریداران به شبکه های اجتماعی با تمرکز بر کانال های تجاری تلگرام با توجه به گسترش آن در میان کاربران ایرانی ست. اعتماد از سه جنبه مشتری،عوامل محیطی و سازمان های بی طرف بررسی می شود.روش تحقیق توصیفی و پیمایشی مبتنی بر پرسشنامه است و از جهت هدف کاربردی است.جامعه آماری تحقیق ۰۴۴ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اهواز است و طرح نمونه گیری تصادفی ساده است.برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و AMOS استفاده شده است.تحلیل داده های مربوط به ۰۴ نفر که به سوالات تحقیق پاسخ داده اند حاکی از تایید ابعاد اعتماد(مشتری و عوامل خارجی) به جز سازمان های بی طرف است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.