رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین رقابت در بازار محصول و مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

رقابتی بودن بازار محصول بدین معناست که شرکتهای مختلف در تولید و فروش کالا رقابت تنگاتنگی دارند و کالاهای آنها نسبت به دیگری برتری چندانی ندارد، چرا که اگر غیر از این باشد، بازار به سمت انحصار یا انحصار چند جانبه تمایل پیدا میکند.در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است . جامعه آماری در این تحقیق شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار می باشند که ۵۰ شرکت فعال بورسی۱۳۹۰-۱۳۹۴ به عنوان نمونه انتخابی در نظر گرفته شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی بوده و از نظر روش اجرا توصیفی از نوع همبستگی می باشد. در ابتدا متغیرهای پژوهش مورد شناسایی قرارگرفته که جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، از داده های بدست آمده از نرم افزار ره آورد نوین، برای محاسبه متغیرهای پژوهش، توسط نرم افزارExcelاستفاده شده است. این داده ها جهت آزمون فرضیه ها توسط نرم افزارSpssبه کمک آماره های توصیفی و استنباطی نظیر تحلیل همبستگی ، مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفتند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های پژوهش با استفاده از روش رگرسیون چندگانه برای فرضیه اصلی و برای فرضیه های فرعی از ضریب همبستگی پیرسون بهره گرفته شده است. نتایج حاصل از تحقیق به شرح زیر می باشد : -۱ رابطه مثبت و معناداری بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران وجوددارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.