بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیربر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه از مهمترین مسایل پیش روی سازمانها نه تنها فراهم کردن محصولات و خدمات با کیفیت، بلکه حفظ مشتریان و بقاء یافتن درمحیط های پرتغییر نیز هست. در این راستا، سازمان ها برای ایجاد کیفیت مطلوب در سازمان هایشان که از عوامل مهم در ماندگاری و پایداری آنهاست، به سیستمهای مدیریت و کنترل کیفیت روی آورده اند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت کیفیت فراگیرر بر کیفیت خدمات بانکی و رضایت مشتریان می باشد. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان و مشتریان شعب بانک صادرات شهر یزد بود، که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی خوشه ایی، ۲۰۰ نفر از کارمندان و ۴۰۰ نفر از مشتریان به عنوان نمونه انتخاب وب ررسی شدند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود و برای آزمون فرضیه های پژوهش از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان داد که بین مولفه های مدیریت کیفیت فراگیر و کیفیت خدمات و رضایت مشتریان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.