عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تامین رضایت مشتری در همهی سازمانها اعم از دولتی و خصوصی و همچنین در بخش خدمات و تولید محصولات به عاملی تعیین کننده در کسب موفقیت تجاری تبدیل شده است .بر این اساس، نمایندگی های فعال در صنعت خودرو از این قاعده مستثنی نیستند. پایه هر علمی روش شناخت آن است و اعتبار و ارزش قوانین علمی به روش، شناختی مبتنی است که در آن علم به کار می رودخاکی ۱۳۸۴ .هدف از هر نوع بررسی و تحقیق علمی کشف حقیقت و شناخت و درک دنیای پیرامون است و مقصود اصلی پژوهش علمی، شناخت پدیده های طبیعی و کشف روابط میان آنهاست. پژوهش علمی یک کوشش نظاممند برای پاسخ دادن به پرسش هاست و ساختار آن متکی بر یک نظام منطقی است که روش علمی نامیده می شود. هدف از انجام این پژوهش مطالعه عوامل موثر بررضایت مشتری ازخدمات پس از فروش محصولات (پارس خودرو) می باشد نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که بین قیمت و کیفیت رابطه معنی داری وجود دارد. P=0/005 و R=0/293 بنابراین این فرضیه تایید می شود بین کیفیت و زمان رابطه معنیداری وجود دارد. P=0/005 و R=0/293 بنابراین این فرضیه تایید می شود. بین زمان و نوآوری بهتر رابطه معنی داری وجود دارد P=0/005 و R=0/293 بنابراین این فرضیه تایید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.