تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مورد مطالعه : شرکت برق منطقه ای تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مورد مطالعه : شرکت برق منطقه ای تهران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مورد مطالعه : شرکت برق منطقه ای تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مورد مطالعه : شرکت برق منطقه ای تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مورد مطالعه : شرکت برق منطقه ای تهران :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده مقاله:
شرکت های برق منطقه ای با توجه به شرایط محیطی و قابلیت های کنونی و آینده خود باید استراتژی مناسبی را انتخاب نمایند تا به بقا و رشد این شرکت ها در عرصه پر رقابت صنعت انرژی کمک کنند . شرکت برق منطقه ای تهران به عنوان شرکت مدیریت بر تامین، تولید، انتقال و فروش نیروی برق به صورت اقتصادی، مطمین، مداوم و با کیفیت مطلوب و منطبق بر استانداردهای جهانی است و در جهت جلب رضایت و تکریم مشتریان و سایر ذینفعان در حوزه تحت پوشش با رعایت مسایل زیست محیطی، توسعه نوآوری و توانمندسازی منابع انسانی در شهرتهران واقع شده است. در این پژوهش برای تدوین استراتژی شرکت برق منطقه ای تهران از روش چارچوب جامع تدوین استراتژی استفاده شده است . در مرحله شروع بیانیه ماموریت شرکت برق منطقه ای تهران تعیین شد. در مرحله ورودی ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE) و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE) به کار برده شده است.سپس با اطلاعات بدست آمده از مرحله ورودی در مرحله مقایسه ماتریس SWOT و ماتریس داخلی، خارجی IE را تشکیل دادیم سپس در مرحله تصمیم گیری با استفاده از ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) استراتژی های مختلف شناسایی شده در مرحله قبل را ارزیابی کرده و بهترین استراتژی را انتخاب کردیم. بهترین استراتژی برای شرکت برق منطقه ای تهران (استراتژی طراحی و مهندسی مجدد حوزه های استراتژیک کاری شرکت) از میان استراتژی های سه گانه تدافعی انتخاب شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.