تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تبیین اثر دوسوتوانی برند بر عملکرد برند دانشگاه مازندران :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در گذشته بازاریابی مخصوص دنیای تجاری بود و با آموزش عالی بیگانه بوده است. نقش موسسات آموزش عالی خدمت به جامعه، درگیر شدن در فعالیت های تحقیقاتی، آموزش دانشجویان و مجهز کردن آنها به آموزش ها و مهارت هایی است که در محیط کار برای آنها سودمند می باشد و در فضای گسترده تر موسسات آموزش عالی به عنوان منبعی برای توسعه دانش در جامعه مورد توجه قرار می گیرند. در این پژوهش سعی شده تاثیر استراتژی های دوسوتوانی بر عملکرد برند دانشگاه مازندران مورد بررسی قرار گیرد. برای آزمون روایی متغیرهای تحقیق از روش تحلیل عاملی تاییدی و برای آزمون فرضیه ها از آزمون تحلیل مسیر و نرم افزار Smart Pls استفاده شده است. نتایج یافته ها نشان می دهد استراتژی های دوسوتوانی یعنی استراتژی اکتشافی و استراتژی بهره بردراری بر عملکرد برند دانشگاه مازندران رابطه مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.