تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان(مطالعه ای در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد) :
تعداد صفحات :۲۴
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان در شعب بانک ملی شهرستان بروجرد انجام شده است. روش تحقیق مورد استفاده از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت و روش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق را مشتریان شعب بانک ملی شهرستان بروجرد تشکیل می دهند که تعداد آنها نامحدود است و با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه کوکران تعداد n=34 نفر به روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس بعنوان نمونه انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه های استاندارد شامل پرسشنامه استاندارد سنجش وفاداری مشتریان زو و همکاران ۲۰۰۲ و پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات پاراسورامان ۲۰۰۲ استفاده شده است. داده های جمع آوری شده از طریق آزمون های آماری از جمله آزمون نرمال سنجی کلموگروف اسمیرنوف، آزمون رگرسیون خطی ساده و تکنیک مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزارهای spss و Amos مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش حاضر نشان میدهد که ضمانت و تضمین بسترهای خدمات آنلاین بر وفاداری مشتریان تاثیر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.