بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک-شده و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین )


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک-شده و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک-شده و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک-شده و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محصول و وبسایت در قصد خرید آنلاین با میانجی گری ریسک ادراک-شده و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی : شرکت بازاریابان ایرانیان زمین ) :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

جهان شاهد ارتباط تنگاتنگ کاربرد فنآوری اطلاعات در شرکت های جهانی و سازمان ها و بهبود عملکرد و نیز دستیابی بهتر به اهداف سازمانی بوده است. اولین شاهد این پدیده در تغییر نحوه مواجهه شرکت ها و سازمان ها با مقوله تجارت و بازاریابی الکترونیکی مشاهده گردیده است. امروزه فن آوری اطلاعات نقش مهمی را در ساماندهی بازاریابی و فروش کالا را با ارایه خدمات توسط شرکت ها ایفاء می کند. پژوهش حاضر با بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی، ریسک های ادراک شده، اعتماد مصرف کننده در خرید آنلاین انجام شده است. جامعه آماری این پژوهش، شامل تمامی مشتریان شرکت بازاریابان ایرانیان زمین در شهر تبریز در سال ۱۳۹۵ می باشد که تعداد آنها در مجموع ۳۸۵ نفر می باشد که به صورت روش نمونه گیری تصادفی در دسترس انجام گرفته است و زمان توزیع پرسشنامه از ۱۵ مرداد ماه تا ۱۵ شهریور ماه می باشد. در این پژوهش جهت سنجش اعتبار محتوا بر اساس نظر اساتید راهنما و مشاور استفاده شده است. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است. پایایی همه متغیر در دامنه قابل قبول قرار داشت که از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است که پایایی کل سوالات برابر با ۰.۹۲ است. برای جمع آوری داده های لازم جهت آزمون فرضیه های تحقیق از پرسشنامه استفاده شده است. برای تحلیل توصیفی داده ها، از جداول نمودارها، شاخص های پراکندگی و برای تحلیل آمار توصیفی از آماره های میانگین- میانه فراوانی، میانگین متغیرهای تحقیق و آزمون کولموگروف اسمیرنوف در بسته نرم افزاری – SPSS و برای بررسی استنباطی فرضیه ها و روش مدل معادلات ساختاری به کمک نرمافزار Lisrel نسخه ۸.۸ استفاده شده است. یافته ها و نتایج تحقیق نشانمی دهد که استراتژی بازاریابی وب بر ریسک امنیتی وب با کمترین ضریب مسیر ۰.۴ و سطح معنی داری ۳.۸۹ بوده و اعتماد به وب بر قصد خرید آنلاین با ضریب مسیر ۰.۶۴ و سطح معنی داری ۶.۵۸دارای بیشترین اثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.