مطالعه ضریب لغزش در کمپرسور گریز از مرکز به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی تجربی


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه ضریب لغزش در کمپرسور گریز از مرکز به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی تجربی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه ضریب لغزش در کمپرسور گریز از مرکز به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه ضریب لغزش در کمپرسور گریز از مرکز به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه ضریب لغزش در کمپرسور گریز از مرکز به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی تجربی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

با وجود پیشرفت مراحل طراحی کمپرسور ها و بهینه سازی بخش های مختلف آن، پدیده لغزش در آن چندان مورد توجه قرار نگرفته ا ست. همچنین اثر تیغه جدا کننده بر این پدیده در کمپر سور ها مطالعه ن شده ا ست. عمده برر سی های پی شین با هدف به د ست آوردن رابطه ای ساده انجام شده است و ساده سازی ها برای رسیدن به این هدف موجب شده است روابط موجود برای کمپرسور های جدید از دقت لازم بر خوردار نباشد. عمده این بررسی ها تنها به مطالعه پروانه کمپرسور متمرکز شده اند. در پژوهش حاضر بررسی پدیده لغزش در یک کمپرسور با پروانه دارای پروفیل پیچیده و تیغه جداکننده با نگاه سیستمی یعنی در نظر گرفتن برهم کنش بخش های مختلف به کمک مدلسازی سه بعدی و صحت سنجی آن به کمک نتایج آزمایش انجام گرفت. مقایسه نتایج مدلسازی و آزمایش نشان داد که محاسبات دقت مناسبی دارد و حداکثر اختلاف در محاسبه بازده ۲/۶ درصد و برای ضریب لغزش ۳/۴ درصد است. مقدار ضریب لغزش در کمپر سور مورد برر سی برای نقطه بهترین عملکرد با روابط پی شین ارایه شده مقای سه شد و اختلاف آن ها برر سی شد، دیده شد بهترین رابطه ارایه شده برای ا ستفاده در کمپر سور مورد برر سی رابطه ا ستودلا ا ست. اثر عدم تقارن محفظه بر ضریب لغزش و فرض تقارن در مدلسازی کانال ها نیز با مدلسازی تمام مجراهای کمپرسور و مطالعه پیرامونی جریان بررسی شد. دیده شد هرچند ضریب لغزش در زوایای پیرامونی مقادیر مختلفی دارد ولی میانگین وزنی آن نسبت به دبی جرمی با مقدار به دست آمده از مدلسازی یک مجرا تنها ۱/۵ درصد اختلاف دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.