شبیه سازی عددی جریان درون رودخانه و بررسی تاثیرهندسه و تراکم موانع بستر برضریب مانینگ وانرژی سیال


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی جریان درون رودخانه و بررسی تاثیرهندسه و تراکم موانع بستر برضریب مانینگ وانرژی سیال دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی جریان درون رودخانه و بررسی تاثیرهندسه و تراکم موانع بستر برضریب مانینگ وانرژی سیال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی جریان درون رودخانه و بررسی تاثیرهندسه و تراکم موانع بستر برضریب مانینگ وانرژی سیال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی جریان درون رودخانه و بررسی تاثیرهندسه و تراکم موانع بستر برضریب مانینگ وانرژی سیال :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

کناره رودخانه ها دربسیاری ازنقاط بوسیله پوشش گیاهی شکل گرفته است ازنقطه نظر هیدرولیکی وجود پوشش گیاهی باعث ایجادجریان آشفته کاهش انرژی آب کاهش سرعت جریان کاهش تنش برشی جریان و درنتیجه افزایش مقاومت کلی جریان شده که همه این موارد کناره رودخانه و کاهش فرسایش آن را درپی خواهد داشت تعیین مقاومت جریان که درعلم هیدرولیک زبری نام دارد ازموضوعات مهمی درعلم مهندسی رودخانه بوده و میزان آن به مشخصات مختلف پوشش گیاهی ازجمله تراکم آرایش شکل انعطاف پذیری میزان استغراق وابسته است دراین پژوهش به بررسی تاثیر همزمان تراکم و هندسه پوشش گیاهی واثردبی جریان برضریب زبری مانینگ و انرژی سیال بااستفاده ازشبیه سازی عددی پرداخته شده است به منظور مدلسازی جریان آشفته ازمدل k- RNG استفاده شدها ست نتایج حاصل ازاین پژوهش بیان روابط میان ضریب زبری مانینگ و هندسه و تراکم موانع و اراریه روابط تجربی برای محاسبه ضریب مانینگ است همچنین تاثیرتغییرات دبی و هندسه و تراکم موانع برروی انرژی سیال بیان شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.