بررسی اثرات تراکم پذیری برعملکردآیرودینامیکی ایرفویل S2027


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثرات تراکم پذیری برعملکردآیرودینامیکی ایرفویل S2027 دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثرات تراکم پذیری برعملکردآیرودینامیکی ایرفویل S2027  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثرات تراکم پذیری برعملکردآیرودینامیکی ایرفویل S2027،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثرات تراکم پذیری برعملکردآیرودینامیکی ایرفویل S2027 :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در مقاله حاضر به آنالیز آیرودینامیکی ایرفویل S2027 با استفاده از شبیه سازی عددی پرداخته شده است و به منظور اعتبار سنجی، نتایج مذکور با کار عددی سومرز و اپلر [۱] مقایسه شده است. از جمله مهمترین پارامترهای آیرودینامیکی که تخمین صحیح آنها دارای اهمیت بالایی میباشد ضرایب لیفت و درگ میباشند. این ضرایب تاثیر زیادی بر عملکرد پروازی هواپیما دارند. با توجه به هزینه بر بودن تست های آزمایشگاهی برای تخمین صحیح میزان این ضرایب تحلیلهای دینامیک سیالات محاسباتی میتواند تا حد زیادی هزینههای آزمایشگاهی را کاهش دهد. در این مقاله سعی بر آن است تا با استفاده از نرم افزار فلوینت، ضرایب لیفت و درگ در دو رژیم تراکم ناپذیر و تراکم پذیر مورد بررسی قرار گیرد. نتایج حاکی از آن است در جریان تراکم ناپذیر با افزایش رینولدز، شروع جدایش به تعویق میافتد، لذا استال نیز به تعویق افتاده و جدایش در زاویههای حمله بالاتری رخ میدهد و همچنین با افزایش عدد رینولدز محدوده باکت وسیع تر می شود و همچنین در جریان تراکم پذیر در ناحیه غیر خطی با افزایش عدد ماخ به دلیل وقوع شوک جدایش زودتر رخ میدهد و استال در زوایای حمله کوچکتر اتفاق میافتد، همچنین مقدار لیفت ماکزیمم نیز کاهش مییابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.