شبیه سازی عددی پاشش فشار قوی گاز از نازل انژکتور در موتور گازطبیعی پاشش مستقیم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شبیه سازی عددی پاشش فشار قوی گاز از نازل انژکتور در موتور گازطبیعی پاشش مستقیم دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شبیه سازی عددی پاشش فشار قوی گاز از نازل انژکتور در موتور گازطبیعی پاشش مستقیم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی پاشش فشار قوی گاز از نازل انژکتور در موتور گازطبیعی پاشش مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شبیه سازی عددی پاشش فشار قوی گاز از نازل انژکتور در موتور گازطبیعی پاشش مستقیم :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
از عوامل موثر بر مصرف سوخت، میزان آلایندگی و راندمان حجمی موتورهای احتراق داخلی نوع پاشش سوخت است که در نوع پاشش مستقیم این عملکرد به خوبی بهبود می یابد. از اینرو مطالعهی افشانهی حاصل از نازل انژکتور بسیار حایز اهمیت است. در فشارهای پاشش بالا، به طور کلی پاشیده شدن گاز و فرآیند اختلاط در آن وابسته به خصوصیات جریان افشانه تراکم پذیر مانند موج های تراکم و بشکه ای شکل و ایجاد موج های متوقف کننده و شاک است. این خصوصیات در شک لگیری اختلاط بین سوخت و هوا بسیار مهم هستند. شبیه سازی های انجام شده در این مقاله شامل سه مورد جت گاز با فشار بالای پاشش است که حاصل پاشش انژکتور در موتور گاز سوز هستند، و با نسبت های فشار انژکتور به فشار داخل محفظه ی ۸۱.۴:۱ و ۴۶.۵:۱ و ۱۸.۶:۱ شبیه سازی شده اند. مورد دیگر شبیه سازی افشانه ی گاز انژکتور، با نسبت فشار ۳:۱ است. در تمامی موارد نتایج شبیهسازی تطابق و سازگاری خوبی با نتایج تجربی و نتایج در مقالات مشابه دارد و نتیجه اینکه اگر نسبت فشار بالا باشد مشخصه های جریان در افشانه مانند عدد ماخ محلی و فشار بی بعد شده (P/P(n مستقل از نسبت فشار بین انژکتور و محفظه می شوند. همچنین عوامل موثر در تشکیل مرز افشانه، صفحه ماخ، پروفایل سرعت و فشار بررسی شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.