بررسی تجربی تاثیر زمان شروع پاشش سوخت و مقدار اضافه هوا بر احتراق موتور RCCI
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تجربی تاثیر زمان شروع پاشش سوخت و مقدار اضافه هوا بر احتراق موتور RCCI دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تجربی تاثیر زمان شروع پاشش سوخت و مقدار اضافه هوا بر احتراق موتور RCCI کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تجربی تاثیر زمان شروع پاشش سوخت و مقدار اضافه هوا بر احتراق موتور RCCI،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تجربی تاثیر زمان شروع پاشش سوخت و مقدار اضافه هوا بر احتراق موتور RCCI :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
ویژگی اصلی موتورهای اشتعال تراکمی دو سوختی (RCCI) کاهش شدید آلاینده NOx و PM همزمان با افزایش راندمان و کاهش مصرفسوخت است. هدف این مطالعه بررسی تاثیرات زمان شروع پاشش سوخت دیزل و مقدار لامبدا بر احتراق RCCI می باشد. در این مطالعه از یک موتور تک سیلندر دیزل با نسبت تراکم ۱۹.۳ برای احتراق در حالت RCCI استفاده شده است. کلیه ی آزمون ها در دمای هوای ورودی ۲۷°C و فشار ورودی ۸۷kPa و دور ۱۸۰۰rpm انجام گرفته است. نتایج نشان می دهد با پاشش دیر هنگام سوخت دیزل و کاهش لامبدا (با افزایش مقدار سوخت بنزین)، شروع احتراق زودتر شده و بیشینه فشار افزایش می یابد. همچنین با پاشش دیر هنگام سوخت دیزل و کاهش لامبدا آلاینده ی NOx افزایش و آلاینده ی CO کاهش می یابد. با کاهش زاویه ی پاشش به ۶۰ درجه قبل از نقطه ی بالا نوسانات سیکلی شدیدا افزایش می یابد و موتور دچار بدسوزی می گردد و در نتیجه توان آن افت می کند. . اما مقدار imep در زمان های پاشش دیرتر از این زاویه تقریبا ثابت است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.