تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده و فرایند تصمیم گیری :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش، توضیح چرایی، زمان و چگونگی تاثیر رسانه اجتماعی بر فرایند تصمیم گیری مصرف کننده است. چارچوی نظری براساس پیشینه فرایند تصمیم گیری مصرف کننده، رسانه اجتماعی و تحقیقات قبلی مرتبط بابازاریابی رسانه اجتماعی است. روش تحقیق کمی است. داده های تجربی به واسطه فرستادن پرسشنامه برای افراد جمع آوری شده اند.این پژوهش توضیحی از این مساله را در خود دارد که چگونه افراد اطلاعات رسانه اجتماعی را قبل از یک خرید، رصد، پردازش و انتخاب می کنند. یافته هانشان داده اند که افرد دارای یک نقش فعال در جستجوی اطلاعات در رسانه اجتماعی در مقایسه با رسانه های جمعی، هستند، هنوز دامنه ای از اطلاعات انتخاب می شوند و موضوع مورد نظر در دوره ای از اطلاعات، جستجو می گردد. یافته ها و نتایج تحقیق تنها در بخش جمعیت انتخابی دارای اعتبار است و به خاطر عوامل محیطی متفاوت، نمی تواند تعمیم داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.