بررسی میزان اثرات پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول (مطالعه موردی : مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان اثرات پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول (مطالعه موردی : مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان اثرات پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول (مطالعه موردی : مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان اثرات پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول (مطالعه موردی : مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان اثرات پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول (مطالعه موردی : مشتریان صنعت لوازم خانگی اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند ولی امروزه بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری، توجه به رضایتمندی وی و در نهایتیعنی ایجاد مشتری وفادار می باشد، چرا که آنها به این حقیقت پی برده اند که مشتری به عنوان عاملی حیاتی برای موفقیت سازمان هابوده است، بنابراین با توجه به حساسیت این موضوع، در این پژوهش با توجه به مدل تحقیق یک فرضیه اصلی (که به بررسی تاثیر معناداری پیوندهای مالی، اجتماعی و ساختاری بر وفاداری رفتاری مشتریان با تویجه به نقش تعدیلگر میزان درگیری محصول) و ده فرضیه فرعی (که به بررسی تاثیر معناداری پیوند مالی بر سرمایه گذاری روابط ادراکی، پیوند اجتماعی بر سرمایه گذاری روابط ادراکی، پیوند ساختاری بر سرمایه گذاری روابط ادراکی، سرمایه گذاری روابط ادراکی بر رضایت، رضایت بر اعتماد، اعتماد بر تعهد، تعهد بر وفاداری رفتاری مشتریان و تاثیر درگیری محصول بر رابطه بین پیوند مالی و سرمایه گذاری روابط ادراکی، رابطه بین پیوند اجتماعی و سرمایه گذاری روابط ادراکی و رابطه بین پیوند ساختاری و سرمایه گذاری روابط ادراکی) در مورد صنعت لوازم خانگی طرح شده است. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله نرم افزار SPSS از طریق آزمون های آماری در دوسطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس نتایج به دست آمده از آزمون رگرسیون همه فرضیه های پژوهش مورد تایید قرار گرفت. نتایج این پژوهش نشان داد که اثر رضایت مشتری بر اعتماد با ضریب بتای ۸۵ % بیشترین تاثیر و اثر اعتماد بر تعهد با بتای ۳۵ % کمترین تاثیر را نسبت به سایر متغیرها بر وفاداری رفتاریمشتریان می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.