نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله تبیین نقش میانجی مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری در ارتباط میان قابلیت های بازاریابی و عملکرد صادراتی می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات و داده ها، توصیفی- پیمایشی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای با فیش برداری و داده های مورد نیاز از طریق مطالعات میدانی به وسیله پرسشنامه گردآوری شدند. جامعه آماری، ۲۰۸ نفر از کارشناسان بخش بازاریابی، بازرگانی و صادراتی شرکت های با سابقه صادراتی فعال در صنایع داروسازی استان تهران بود که به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها در رابطه با جمعیت شناختی، از آمار توصیفی (نرم افزارspss ) و در رابطه با آزمون فرضیه ها، از مدل یابی معادلات ساختاری و تحلیل عاملی (نرم افزار smart pls) استفاده شد. یافته ها نشان می دهد که مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری به عنوان متغیر میانجی تاثیر مثبت و معنی داری بر رابطه میان مولفه های قابلیت بازاریابی و عملکرد صادراتی دارد. یعنی هریک از مولفه های قابلیت بازاریابی از طریق مزیت هزینه پایین و مزیت نام تجاری دارای تاثیر مثبت تری بر روی عملکرد صادراتی شرکت می باشند. به عبارت دیگر، سطح اثربخشی قابلیت های بازاریابی بر عملکرد صادراتی این شرکت ها را می توان با بکارگیری استراتژی های کاهش هزینه و تقویت نام تجاری ، بهبود بخشید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.