شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن شناسایی عوامل موثر بر اعتماد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
اینترنت یک بستر اساسی کسب و کار را برای تجارت فراهم کرده است به طوری که خرید از طریق اینترنت به سرعت رو به افزایش است. یکی از کاربردهای موجود در فضای مجازی، تجارت الکترونیک است که موجب تحولی شگرف در روابط کسب و کار و مشتریان شده است و سهم عمده ای از تعاملات تجاری را به خود اختصاص داده است. پژوهش حاضر، از نظر هدف کاربردی و از حیث گردآوری اطلاعات و روش انجام، توصیفی-تحلیلی می باشد. هدف از این پژوهش، این است که به شکاف در تحقیقات موجود به توسعه ی یک مدل ساختاری اعتماد در تجارت الکترونیک C2C پرداخته شود. لذا چهار عامل کلیدی در نظر می گیریم که عبارتند از (۱) گرایش طبیعی به اعتماد، (۲) درک کیفیت وب سایت، (۳) بجز اعتماد خریدار / فروشنده، و (۴) به رسمیت شناختن شخص ثالث، و طبقه بندی سیستماتیک آنها به چهار دیدگاه: (۱) شخصیت، (۲) ویژگی های وب سایت، (۳) معامله بین فردی، و (۴) ویژگی های نهادی. پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد، عامل ویژگی های وبسایت، از اهمیت بالاتری نسبت به عامل های دیگر برخوردار می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.