دیدگاه هویت اجتماعی براساس وفاداری به نام تجاری مورد مطالعه کارکنان مخابرات استان فارس


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 دیدگاه هویت اجتماعی براساس وفاداری به نام تجاری مورد مطالعه کارکنان مخابرات استان فارس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دیدگاه هویت اجتماعی براساس وفاداری به نام تجاری مورد مطالعه کارکنان مخابرات استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دیدگاه هویت اجتماعی براساس وفاداری به نام تجاری مورد مطالعه کارکنان مخابرات استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دیدگاه هویت اجتماعی براساس وفاداری به نام تجاری مورد مطالعه کارکنان مخابرات استان فارس :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

یکی از مهمترین مشکل مدیران شناخت رابطه بین متغییرهای برند و وفاداری مشتری است. شناسایی نام تجاری می تواند بطور مستقیم و غیر مستقیم بر اعتماد به نام تجاری تاثیر گذارد. وفاداری به نام تجاری به معنی تکرار خرید است که دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تکرار خرید صرفا یک واکنش اختیاری نیست بلکه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است.این تحقیق نشان می دهد که نشان تجاری با استفاده از نمادها به عنوان آرمشان، تاثیر گذارترند تا نشان هایی که نام آنها آرم آنهاست. براساس نتایج تحقیق هویت برند نقش کلیدی در مدیریت برند دارد. در نهایت یافته های پژوهش نشان می دهد طراحی زیبای آرم ها تجاری تعهد مشتری را تقویت می کند. این مقاله به بررسی تاثیر هویت اجتماعی برند و تعیین هویت آن بر وفاداری از طریق ارزش ادراک شده، اعتماد و رضایت مشتری می پردازد. برای آزمون فرضیه ها، پرسشنامه ای بین کارکنان مخابرات استان فارس توزیع شد. داده های جمع آوری شده تحت تحلیل همبستگی و مدل تحلیل مسیر قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد که هویت اجتماعی برند و تعیین هویت برند تاثیر غیر مستقیم بر وفاداری به برند از طریق ارزش، اعتماد و رضایت دارند. همچنین دیدگاه هویت اجتماعی، وقتی با دیگر دیدگاه های موجود ترکیب شود، می تواند در پیش بینی مکانیزم های وفاداری به برند مفید باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.