درک رفتار مصرف کننده در مورد کالاهای مد لوکس براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 درک رفتار مصرف کننده در مورد کالاهای مد لوکس براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد درک رفتار مصرف کننده در مورد کالاهای مد لوکس براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی درک رفتار مصرف کننده در مورد کالاهای مد لوکس براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن درک رفتار مصرف کننده در مورد کالاهای مد لوکس براساس نظریه رفتار برنامه ریزی شده :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تحقیقات محدودی در مورد رفتار مصرف کننده در ایران انجام شده است. برای بازاریابان، مهم است که بدانند مشتریان آنها چه کسانی هستند، کجا آنها را بیابند و فاکتورهای کلیدی که رفتارشان را هدایت می کند چه عواملی هستند (کونکویو، ۲۰۰۷). بنابراین، بسیار مهم است که بدانید چه چیزی باعث انگیزه مصرف کنندگان ایرانی برای خرید کالاهای لوکس می شود. هدف این مطالعه، بررسی این شکاف ادبی است. مطالعات بسیار کمی در این زمینه انجام شده است تا منحصر به فرد بودن رفتار مصرف کننده گان کالای لوکس با استفاده از نظریه رفتار برنامه ریزی شده قابل قبول نشان داده شود. این پژوهش به منظور بررسی نظریه رفتار برنامه ریزی شده ( آجزن، ۱۹۹۱) برای درک رفتار مصرف کنندگانی است که کالاهای مدلوکس را در ایران خریداری می کنند، انجام گرفته است. برای آزمون فرضیه ها، پرسشنامه ها بین خریداران کالاهای لوکس در شیراز توزیع شد. داده های جمع آوری شده تحت تحلیل همبستگی و مدل تحلیل مسیر قرار گرفتند. نتایج بدست آمده از مدل ساختاری نشان داد که هنجارهای ذهنی مهمترین عامل تعیین کننده خرید کالاهای مد لوکس است. همچنین یافته های این مطالعه تایید کرد که در کشورهایی مانند ایران که در آن فرهنگ جمع گرایی غالب است، تیوری ذهنی تاثیر بیشتری بر روی اهداف خرید نسبت به نگرش دارد. نگرش دومین عامل مهم بر روی اهداف خرید پاسخ دهندگان در مدل پیشنهادی بود. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که در میان مصرف کنندگان، کنترل رفتار درک شده می تواند به طور مستقیم به خرید واقعی به عنوان یک نظارت کننده منجر شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.