تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین الگوی وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت شناخت عوامل موثر بر رضایت مندی و وفادار سازی مشتریان برای هر نهاد و سازمانی، پژوهش حاضر با استفاده از مدل معادلات ساختاری، به تدوین الگوی مناسب وفادارسازی مشتریان در بانک ایران زمین (شعبه سلماس) پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مشتریان شعب بانک ایران زمین می باشد که با توجه به نامحدود بودن حجم جامعه آماری از فرمول کوکران ۳۸۴ نفر انتخاب گردیدند. در این تحقیق تجزیه و تحلیل های آماری توصیفی و آزمون های فرض (استنباطی) با استفاده از نرم افزار SPSS بر روی داده های جمع آوری شده صورت گرفت؛ با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار LISREL، مدلی برای بررسی تاثیر پارامترهای رضایت مشتریان بر وفادارسازی آنان طراحی شده و درنهایت این پارامترها اولویت بندی گردیدند. با توجه به نتایج تحقیق، مقدار ضرایب استاندارد شده بار عاملی، نشان از تاثیر هرکدام از عوامل بر میزان وفادارسازی مشتریان بانک ایران زمین دارد. همچنین نتایج نشان می دهد عامل کیفیت خدمات با ضریب تاثیر ۰.۷۸ دارای بیشترین تاثیر و عامل تصویر نام برند با ضریب تاثیر ۰.۴۷ دارای کمترین تاثیر بر میزان وفادارسازی مشتریان دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.