بهبود کیفیت ارایه خدمات کانال های خود پرداز بانک ها با استفاده از مدل QFD


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بهبود کیفیت ارایه خدمات کانال های خود پرداز بانک ها با استفاده از مدل QFD دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بهبود کیفیت ارایه خدمات کانال های خود پرداز بانک ها با استفاده از مدل QFD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهبود کیفیت ارایه خدمات کانال های خود پرداز بانک ها با استفاده از مدل QFD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهبود کیفیت ارایه خدمات کانال های خود پرداز بانک ها با استفاده از مدل QFD :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

امروزه از خصوصیات یک سازمان موفق، خلاق و کارآمد آن است که از خواسته های مشتریان خود اطلاع یافته و با در نظر گرفتن آن ها در بهبود کیفیت کالاها یا خدمات خود، در جهت رضایتمندی مشتریان خود گام بردارند. یکی از روش هایی که می تواند به این منظور مورد استفاده قرار گیرد، تکنیک QFD است که مبنای این مقاله است. در این مقاله داده های مورد نیاز از روش میدانی استفاده شده است. بدین صورت که پرسشنامه استاندارد تعدیل شده مدل کانو که در آن ۱۹ شاخص کیفیت خدمات خودپرداز مطرح و بین ۱۵۰ نفر که دارای کارت خود پرداز هستند توزیع شده است. پس از جمع آوری خواسته ها، براساس درجه اهمیت و میزان رضایتمندی اختصاص یافته به هر یک از مشتریان تعدادی از آن ها برای بررسی و تحلیل انتخاب شده اند. برای تجزیه و تحلیل خواسته های مشتریان و تعیین ویژگی های خدمات و الزامات عملیاتی مربوط به آن ها از رویکرد ۳ ماتریسی سازگار شده QFD استفاده شده و در نهایت ویژگی های کیفی مورد نیاز برای اجرای خدمات برآورده کننده خواسته های مشتریان از خود پرداز به ترتیب اولویت ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.